close



相信大家一收到禮物都唔會等到boxing day先拆架喇~

等白羊星同大家分享下收到d咩禮物啦!

聖誕卡:


白羊星收到嘅聖誕卡多數係同學俾,

當中有d係手繪/電繪嘅,

又有一張係入面有好多剪剪貼貼嘅,

有d會寫好多野俾我~

好WARM呀=w=


今年我第一年收到blog友嘅聖誕卡,而佢就係.............CIRCLE~



封面好靚好有circle feel之外,

背面仲有circle好有氣勢嘅字tim~



*********************************************************************
禮物time(禮物就用畫的=] ):

白羊星今年就收到杯,糖,音樂旋轉木馬等等((多謝

有幾位識左好幾年嘅朋友就送左以下衣樣野俾我:

仲有好多好多張,實物係慘不忍睹0口0"((佢直情整左本「寫真集」,全部都係惡搞我個樣=________="""

收到都唔知好嬲定好笑

不過佢都有送番d真係「禮物」嘅野俾我...

唔知大家收到咩禮物,有冇收到d騎呢禮物呢?





我要like like like >v<
鐘意白羊星的BLOG?LIKE我的FB 專頁啦~^_^

arrow
arrow
    全站熱搜

    白羊星AriesDa 發表在 痞客邦 留言(26) 人氣()