close


2013年已經過左十幾日喇!
邊個話要1月1日先講得新年快樂架?
遲左十幾日都一樣可以!
新年願望?白羊星一早定好哂啦^___^
****************************************************************************
落空左嘅願望/___\:



1.同另外兩個朋友鬥快發新年帖
我同朋友最鐘意就係鬥呢樣鬥果樣,
連發新年帖都要鬥快鬥準時!
可惜......我係最尾果個
我下年要快過佢地!(起碼唔好包尾啦~)


2.同朋友去海旁倒數2013年嘅來臨
我成日都覺得,
可以同自己嘅朋友一齊去倒數係一件好正嘅事
但係爸媽都唔俾/___\
真係好想去呀~
惟有期望有得倒數2014啦!

****************************************************************************
實現左嘅願望:'D:

1.BLOG瀏覽次數破10000
係2012年12月29日依個神聖嘅日子,
我親愛嘅BLOG終於......終於都有一萬個瀏覽次數
真你好多謝大家咁支持依個BLOG啊!
希望今年可以破三萬啦!((好遙遠嘅目標......


2.係屋企窗外見到星星
家在屋邨,
好少會見到星星
但係由於12月31日係屋企倒數到好夜,
抬頭望上天,
竟然俾我見到星星
係城市見到真難得!

****************************************************************************
未來嘅願望V v V:


1.世界和平
你可能會覺得,
白羊星你好「行」呀!
又係世界和平咁悶?!
其實,願望衣家野邊有話悶唔悶吖!
而且,衣個世界真係唔係好和平嗎!
所以白羊星就衷心希望世界和平


2.手距大d
唉!白羊星雖然係識彈琴嘅,
但係......
我彈八度實在有困難._.
來年白羊星超級非常十分希望手距可以大d


3.寫少d錯字
白羊星成日都會寫錯字
跟住每次作文都有好多好多塗改帶嘅出現
有時仲完全唔察覺自己寫錯(真差......
例如舉辦會寫左舉「辨」
2013,我要踢走錯字!


****************************************************************************
大家又有咩願望呢?
無大計嘅就趁1月仲有十幾日
拿林林訂埋佢啦!
祝願望成真~



****************************************************************************






***LIKE下支持下啦~>w<***
arrow
arrow
    全站熱搜

    白羊星AriesDa 發表在 痞客邦 留言(22) 人氣()