close

題外話一堆:

-白羊星係20/9/2013正式將YAHOO舊BLOG所有圖文搬到PIXNET QvQ

-本來想先寫開學發生嘅野,但因為篇幅較長,所以遲啲先寫喇啦啦啦啦啦~/3\

-今日仲幫左個BLOG扮靚靚:3

題外話完**

首先祝大家中秋節翌日快樂

MID-AUTUMN 1.jpg    

 

以下係關於琴日嘅事~


 

白羊星琴日就同朋友去左維園慶中秋

今次係我第一次同朋友咁遠水路去慶中秋

好開心好興奮呀~~

我地帶左都幾多野去

MID-AUTUMN 2.jpg  

到最後,個碌柚係食唔哂嘅(因為淨係得同學C食,我同雪糕車都係唔食嘅= =")

淨低果啲都係由同學C拎番屋企

垃圾膠袋點解要帶3個?

就係因為同學C嘅一則偉論:

「落大雨可以一人用一個垃圾袋笠住自己XD」

但係好失望囉~一滴雨都冇,玩唔到垃圾袋喇/3\

 

 

 

 

 

維園有咩嘅活動好多人都知,就等白羊星講下三人行嘅趣事啦

 

 

1.開黃儀式

 MID-AUTUMN 3.jpg  

朋友們貪得意無野做

於是叫我切開4份月餅先,但係唔比開個黃出黎睇

然後猜包剪揼

猜贏嘅可以揀一舊先

勝利係屬於我嘅!!!

所以我可以揀一楷月餅

雪糕車好激動咁狂叫我篤住楷月餅

最後所有人同一時間開舊月餅

其實咪又係件件都差唔多=..=

全程同學C同白羊星都有拍片片XDD

 

2.自拍成狂=,=

MID-AUTUMN 4.jpg  

影左勁多相做紀念!

白羊好有興趣影肥下巴(低抄)

所以猛咁唆擺朋友們一齊影肥下巴XDD

雪糕車同我都好成功咁影到

但係同學C就成日都失敗

塊臉一係紅左,一係黑左

笑死我地XDDD

 

3.神秘嘅小朋友= =+

MID-AUTUMN 5.jpg  

 

 

正當白羊影緊相嘅時候

有一個小朋友行過黎問:

「你影啲咩呀?」

同學C同雪糕車就係隔離偷笑

又話我識佢喎

白羊星頓時感到驚慌徬徨,嚇到屁滾尿流(你夠喇

所以完全冇答到佢

不過小朋友就俾佢媽咪鬧喇/__\

究竟,

呢個小朋友係邊個?

至今仍然係一個......!

 

仲有仲有!原本我地諗住睇舞火龍

但係係白羊儲足十萬舊勇氣向工作人員一問

先知條火龍22:30先會到維園

而且雪糕車小朋友唔可以太夜返屋企

所以就無睇到喇......

 

 

 

 

 

 同學C個碌柚XD

 

 

 

閃閃嘅圓月亮

 

舞火龍明信片同埋綵燈會單張><

大家中秋又點過呢?

或者點用今日嘅假期呢?

都可以同白羊星分享下架~

 

 

 




***LIKE下支持下啦~>w<***

***Like my Facebook fans page***

仲可以知道白羊星最新近況TIM~(Blog無架!)

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    白羊星AriesDa 發表在 痞客邦 留言(13) 人氣()