(以下內容係有關簷蛇嘅OMG)

HOUSE LIZARD 1.jpg  

由細到大,

白羊都好驚見到簷蛇,

因為佢地滑溜溜又核突......

每次見到佢,

我就會不自覺咁諗起佢滑溜溜嘅質感


今次我首先要分享媽對簷蛇嘅睇法:
 

HOUSE LIZARD 2.jpg  
原來因為媽細個果陣成日都同簷蛇玩((點玩得落手0口0""

所以同簷蛇培養出深厚嘅感情,

可以話係青梅竹馬

有冇人都係唔驚簷蛇架?



跟住落黎播映嘅係:

我與簷蛇的深夜奇遇記

話說宜家放緊暑假,

白羊偶然會唔聽收音機但係夜訓._.

有一次肚餓就起身搵野食啦,

點知......

HOUSE LIZARD 3.jpg  

巧遇簷蛇叔叔又出黎搵野食0口0"""""""""""

跟住我即刻嚇到走番入房唔搵野食喇


會唔會有一個屋企係一條簷蛇都冇架呢?
(我指香港)



好怕人嘅傻魚


影張相就全部去哂角落頭

啱啱發現張相影到我呀哥隻腳XDDD







**白羊星BLOG一週年繼續徵賀圖**


一年真係唔容易呀

所以話哂一週年衣個喜慶日子,

白羊星梗係要徵下賀圖啦~

無論你畫功好唔好,

又或者只係剛剛認識白羊星blog,

都歡迎你高抬貴手,

畫幅賀圖俾白羊星~




畫好嘅賀圖可以從以下途徑俾白羊星:

1.(盡量用衣個方法:P) send去白羊星嘅e貓:
    
    ariesda38@yahoo.com.hk


2.post係你個靚靚blog度,
   
然後俾條link俾白羊星去睇:D


3.係Facebook inbox 白羊星AriesDa衣個fanspage
   
fanspage嘅link係衣篇post最底就有架喇~



8   月   2   1   日   就   截   止   喇

多謝咁多位呀~






***LIKE下支持下啦~>w<***


***Like my
 
Facebook fans page***

仲可以知道白羊星最新近況TIM~(Blog無架!)

喂喂~白羊星15-18號會返順德探親呀~
有咩趣料返黎先share啦!
arrow
arrow
    全站熱搜

    白羊星AriesDa 發表在 痞客邦 留言(9) 人氣()