close

 

**留意!雖然日期係寫8月21日正日出,但由於當日電腦裝緊野,所以本post其實係8月22日先打嘅~**


呢一年入面真係經歷太多喇......

以下係白羊星小朋友嘅一番感言


雖然好長,但都希望大家會睇啦~


去片~~^^



first year 1.jpg
 
first year 2.jpg
first year 3.jpg  


***********
********************************************

話哂一週年,

當然要公佈下「業績」啦

(呢部分純粹係用作警惕白羊星小朋友唔好偷懶用^^"冇興趣嘅可以直接跳過)

first year 4.jpg  

【(傻人)自言自語mode】

白羊星你過黎!

睇下你今年比上年懶左幾多!

上年運作5個月都有45篇post,

今年?8個月喇都只係得13篇post(計埋呢篇)

上年一個月最多有13篇post,

今年一個月最多只係得3篇\3/

3月仲要唔出post添!

好好反省下啦

first year 5.jpg  

人流統計,

比想像中好

都冇咩講喇......

first year 6.jpg  

FACEBOOK嘅LIKES
有78個,

當中有廿幾個係同學/朋友

其他都係萍水相逢嘅你地

感激大家嘅支持!

白羊星小朋友會繼續出好post架喇~



***********
********************************************

///壓軸登場\\\


親愛
你地送俾我嘅賀圖黎喇~


Lily:

LILY_greeting to AriesDa  

( 順帶一提,Lily係白羊星嘅BLOG開張第一個留言嘅
)

正呀~幅圖入面有咁多件蛋糕

唔怕肥嘅我照單全收,

一件都冇得留低XDD

多謝Lily <3








鴨作人:
Jaycee  
木顏色嘅白羊星好有FEEL


因為我係白羊「星」,

所以鴨作人專登畫左粒星俾我^^

多謝
鴨作人 <3









Circle圓圈圈:
CIRCLE_15082013 TO ADAs blog one year birthday  
有齊咁多個角色^^

白羊星真係變左隻羊/3\

仲俾我發現漂浮中嘅屎^^+

多謝Circle <3








雪糕車:
雪糕車  

雪糕車老友記去完遊學之後都記得畫賀圖俾我^3^

畫舊look唔通想我懷緬過去?XD

好啦我記得我要讚下你啲字好靚

多謝雪糕車 <3








Yoyo To:
Yoyo To  

(依幅賀圖係Yoyo深夜畫俾我架~雖然遲左,但好有心思xdd)

好正囉!Ada屎變左Ada貓~總覺得自己被美化

下面個附錄,小星白羊xd好有寵物大精靈feel~

多謝荔枝 <3

Yoyo To 2  

再一次多謝大家!
*******************************************************

活動:
白羊星一週年抽獎⊙v⊙
詳情可按這裏






***LIKE下支持下啦~>w<***


***Like my
 
Facebook fans page***

仲可以知道白羊星最新近況TIM~(Blog無架!)

arrow
arrow
    全站熱搜

    白羊星AriesDa 發表在 痞客邦 留言(10) 人氣()